piątek, 29 marca 2013

Zdrada i szok!

                                                                Zdrada i szok!

Jak Natalia pojechała do Niemczech Liam bardzo rozpaczał,ale wszyscy go wspierali.Pewnego dnia Liam poszedł do pracy,pracował w barze "Coffe Life"
była tam kelnerka miała na imię Weronika bardzo podobała się Liamowi a,Liam zapytał ją:

-Hej jestem Liam może pojdziemy do kina-Liam
-Hej mam na imię Weronika pewnie jestes taki ładny-Weronika
-Dzięki ty też to przyjdę po cb o 17:00-Liam
-Spoko do zobaczenia-Weronika

Liam i Weronika się umuwili i rozeszli się.Wieczorem Liam przygotowywał się do spotkania z Weroniką.Nagle wszedł Harry do pokoju i zapytał:

-Stary gdzie się wybierasz?-Harry
-Spotkałem się z dziewczyną do kina-Liam
-Gupi jesteś.Dopiero co Natalia wyjechała do Niemczech a,ty już się umawiasz-Harry
-To nie jest randka zwykłe spotkanie-Liam
-Mhhhhh... tak to jest umawiasz się z dziewczyną a,potem zdradzasz ją-Harry
-Ty i te twoje mądre słowa-Liam
-Mów co chcesz tak będzie-Harry

Harry poszedł do Magdy i Violetty a,Liam wyszedł.Pod kinem stała już Weronika.Liam podszedł do niej i zapytał się:

-Cześć długo czekałaś?-Liam
-Nie-Weronika
-To dobrze.Na jaki film idziemy-Liam
-Może na "Całuj i mów"-Weronika
-Spoko choźmy-Liam

Liam i Weronika poszli na film podczas filmu Liam pocałował Weronikę a,Weronika nie wyrywała się.Gdy się film skończył Weronika powiedziała że jej mama i tata wyjechali do Hiszpani i jest sama w domu więc,zaprosiła Liama do siebie.Liam czekał w salonie a,Weronika była w kuchni i robiła herbatę.Gdy wypili herbatę Liam i Weronika na kanapie zaczęli się całować.Liam wziął Weronikę na ręce i poszli do sypialni.Rano Liam wcześnie wstał i poszedł do kuchni ,do kuchni weszła Weronika i pocałowała Liama a,on to odwzajemnił.Liam powiedział:

-Weronika muszę ci coś powiedzieć -Liam
-Oki. no gadaj-Weronika
-Mam dziewczynę ona 2 miesiące temu pojechała do Niemiec do pracy niewiem co się stało że się tak stało ale, kocham cię-Liam
-Masz dziewczynę!Ty zdrajco ja myślałam że mnie naprawdę kochasz a,masz przedemną dziewczynę.Wyjdź nie chcę cię znać a,w pracy nie odzywaj się do mnie-Weronika
-Ale kochanie!-Liam
-Nie mów tak do mnie wyjdź!-Weronika

Liam ubrał się i wyszedł bardzo rozpaczał to co się i myślał jak to powie Natalii jak przyjedzie gdy wszedł do domu wszyscy siedzieli w salonie.Magda z Harrym całujących się itp.Harry się zapytał:

-Liam coś taki smutny co się stało-Harry
-Spadaj nie wasza sprawa-Liam
-Cos się musiało stać-Harry
-No po jego minie warto się spodziewać-Magda
-Pójdę do niego i się zapytam co się stało-Niall

Niall poszedł do pokoju Liama aby, z nim porozmawiać.Niall nie wiedział o co chodzi więc zapytał:

-Liam co się stało czemu nie przyszedłeś na noc do domu-Niall
-Nie rozumiesz zrobiłem coś złego i niewiem jak to powiedzieć wam!!!-Liam
-Mi możesz powiedzieć wszystko-Niall
-Wiesz co zrobiłem zdradziłem Natalie z inną dzieczyną-Liam
-Co zdradziłeś Natalie???-Niall

Niall poszedł do wszystkich w salonie bardzo zdziwiony.Zuzia się go zapytała :

-Kochanie co się stało-Zuzia
-Liam...-Niall
-Co Liam ???-Zayn
-Liam zdradził Natalię-Niall
-Co zrobił-Harry
-A wiesz z kim ?-Harry
-Nie niewiem ale,zszokowało mnie to bardzo-Niall

Wszyscy byli w szoku że Liam mógł zrobić coś takiego Natalii.Przez wieczór Liam siedział w pokoju sam,a reszta w salonie i rozmawiali o tym co się stało...wszyscy zadawali sobie 3 pytania:
Z kim to zrobił?
Czemu to zrobił?
I jak to powie Natalii jak przyjedzie to Londynu.?

Prosimy o komentarze:)
                                                             CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz