czwartek, 14 marca 2013

Wypadek w urodziny!

                                                               Wypadek w urodziny!

Od momentu kiedy Angelika zdradziła Louisa z Niallem było dobrze,ale nikt tego nie zapomniał.

- Niall wszystkiego najlepszego-Zuzia
- Kochanie,ale z jakiej okazji-Niall
- Masz dziś urodziny-Zuzia
- Aha kompletnie o tym zapomniałem-Niall

Za to że zapomniał Niall że są jego urodziny urządził przyjęcie urodzinowe.Wszyscy poszli na przyjęcie urodzinowe.Nagle przechodzili przez jezdnię i Kamila nie zauważyła autobusa i wpadła pod niego.Zayn szybko podbiegł do niej i uratował ją i zrobił jej "usta-usta".Kamila znalazła się w szpitalu a, Zayn był przy niej.Straciła tylko przytomnaść ale, nic się jej nie stało.

-Kochanie widzisz mnie-Zayn
-Tak widzę cię, co się stało?-Kamila
-Wpadłaś pod autobus ale, straciłaś tylko przytomność-Zayn
-Aha to dziwne ja nic nie pamiętam-Kamila
-Lekarz powiedział że nie będziesz wszystakiego do końca pamiętać-Zayn
-Aha dziękuje że byłeś przy mnie kochanie-Kamila
-Jakim byłbym człowiekiem gdybym nie był przy moim słoneczku-Zayn
-Ooo kocham cię Zayn-Kamila
-Ja ciebie też Kamila-Zayn

Wszystko dobrze się skończyło,Kamila wyzdrowiała i może chodzić.A będzie w ciąży z Harrym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz