czwartek, 14 marca 2013

Harry tatusiem!

                                                           Harry zostaje tatą

Harry bardzo chciał mieć dziecko i to się stało Magda jest w ciąży.Magda jest szczęśliwa czekała na chwilę by to powiedzieć Harremu:

-Harry mam bardzo zajebistą wieść byłam dziś u ginekologa i.....-Magda
-I co Madzia powiedz bo wybuchne-Harry
-No dobra dobra...-Magda
-Więc-Harry
-Jestem w ciąży-Magda
-Tak kochanie tak się cieszę będe TATĄ!!!-Harry
-Ciiiii wszyscy śpią a ty się drzesz!-Magda
-Ej o co kaman że tak się drzesz!!-wszyscy
-Magda jest w ciąży-Harry
-Tak gratulujemy Madzia i Harry zostaniecie rodzicami-Wszyscy

Wszyscy się cieszyli a, Magda z Harrym najbardziej .Osiem miesięcy później Madzie przyjeli na salę porodową.Wszyscy czekali nie cierpliwie a , Harry najbardziej.Wreszcie lekarz wyrzedł i powiedział:

-Madzia urodziła śliczną,zdrową dzieczynkę-lekarz
-Bardzo panu dziękuje-Harry

Harry poleciał szybko do Magdy i powiedział:

-Kocham cię Madzia i ciebie też maleńka!-Harry
-Ja ciebie też-Madzia
-Kochanie jak damy jej na imię!-Harryt
-Damy jej na imię Violetta-Madzia
-Śliczne imię tak jak ty i nasze maleństwo.-Harry
-Cześć wam wszystkim-Angelika i Louis
-Cześć przynieśliście Stelle -Harry
-No będą się razem bawić jak urosną-Louis
-Hej jak tam Magda-Zayn i Kamila
-Cześć jak tam po wypadku-Magda
-Spoko ale, nie przypominaj mi tego-Kamila
-Spoko

Po 2 tygodniach Magda wyszła ze szpitala z Violettą.Wszyscy powitali ją ciepło.Harry przygotował niespodziankę dla Madzi i Violetty.Przygotował pokój ich i kupił Violettcie łóżeczko itp.

1 komentarz: