piątek, 15 marca 2013

Wyjazd!

                                                 Wyjazd Natali do Niemczech...

Wszyscy siedzieli na kanapie i oglądali komedię romantyczną.Po filmie wszyscy poszli spać.Rano Natalia siedziała w kuchni i płakała,podszedł  do niej Liam i zapytał:

-Słońce co się stało-Liam
-Liam muszę ci coś powiedzieć-Natalia
-Co kochanie chcesz mi powiedzieć-Liam
-Dostałam pracę w Niemczech i będe grała w filmie pt.:"Romantyzm" i nie będzie mnie 3 lata-Natalia
-Co ale, ja będe tęsknił bardzo się ciesze że dostałaś pracę-Liam
-Tylko niewiem czy pojechać czy nie ja nie mogę was tu zostawić-Natalia
-Kochanie jedź tam spełnij swoje marzenia-Liam
-Dobrze zadzwonie do nich i powiem.Wyjeżdżam jutro.-Natalia
-Czemu jutro spędzimy czas ten ostatni co nam został-Liam
-Tak te ostatnie chwilę chcę spedzic z tobą-Natalia
-Kocham cię Natalia-Liam
-Ja ciebie też Liam-Natalia

Cały dzień wszyscy się zastanawiali gdzie jest Liam i Natalia.Wieczorem siedzieli przy telewizorze i czekali na Liama i Natalię.Nagle wieszli do domu i powiedzieli:

-Gdzie wy byliście,czekaliśmy na was-Magda
-Muszę wam coś powiedzieć-Natalia
-Co chcesz nam coś powiedzieć-Angelika
-Ja dostałam pracę w Niemczech i wyjeżdżam na 3 lata-Natalia
-I co zostawiasz nas Natalia-Zuzia i Niall
-Tak jutro wyjeżdżam tak będe za wami tęsknić ale, za Liamem najbardziej-Natalia
-Ooo kocham cię Liam-Natalia
-Też cię kocham-Liam
-Ej dziewczyny pomożecie mi się spakować-Natalia
-Spoko-Wszystkie dziewczyny

Dziewczyny poszły pomóc się spakować Natali a, chłopcy wspierali Liama w tej sytuacji.Zayn powiedział:

-Stary wspóczujemy cię-Zayn
-Wiem Zayn ale , niewiesz jak to jest jak twoja dzieczyna wyjeżdża do Niemczech na 3 lata-Liam
-Wiemy -Wszyscy

Rano wszyscy pojechali odwieść na lotnisko Natalię.Po drodze Liam i Natali całowali się.Gdy przyjechali na lotnisko Liam wziął objął w pasie Natalię i zaczął ją całować i powiedział:

-Kochanie nigdy o tobię nie zapomnę -Liam
-Ja ciebie też Liam -Natalia
-Cześć Natalia do zobaczenia -Niall,Zuzia,Louis,Angelika,Harry,Magda
-Pa do zobaczenia-Natalia

Natalia weszła do samolotu a , wszyscy byli smutni i siedzieli w aucie i czekali na Liama.Liam pożegnał się z Natalią i wrócił do auta.

Proszę o komentarzy zależy mi i mojej przyjaciółce na komentarzach.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz