poniedziałek, 11 marca 2013

Ciąża Magdy



                                     Ciąża Magdy

Gdy Harry się dowiedział że będzie tatą był szczęśliwy.Madzia powiedziała:
-Harry bardzo się cieszę że będziesz tatą, ale jak my sobie poradzimy(Magda)
-Poradzimy sobie nam skończyła się nam trasa koncertowa Take Me Home
-To się ciesze jakoś to będzie,a teraz idź do pracy.
-Dobrze pa kochanie
-Pa

Gdy Harry poszedł do pracy,a Madzia robiła kanapki.Nagle Madzi zjechał nóż i wbiła go w brzuch,po minucie znalazł ją Zayn.Szybko zadzwonił po karetkę gdy karetkę wzięła Madzie. Zayn zadzwonił po Harrego.Wszyscy byli już w szpitalu.Przyjechał Harry powiedział:
-I co z Madzią(Harry)
-Przykro mi ona straciła dziecko,ale będzie żyła(Doktor)
-Co!!!

Harry pobiegł do Madzi jak najszybciej.Strasznie płakał, gdyż stracił dziecko.
-Madzi tak mi przykro co się stało to wszystko moja wina gdybym nie poszedł do pracy nic by się nic nie stało.(Harry)
-To nie twoja wina kochanie to mi zbiegł nóż(Madzia)
-Kocham Cię(Harry)
-Ja ciebie też (Magda)

Madzia wyszła ze szpitala.Harry nadal rozpaczał po tym co się stało,lecz Harry nigdy nie przestanie KOCHAĆ MADZI!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz