poniedziałek, 11 marca 2013

Dziewczyna z marzeń Harrego Stylesa!


                                                        Dziewczyna z moich marzeń!

Właśnie zaczeła się trasa chłopaków z One Direction.Każdego dnia byli zmęczni.Wszyscy byli w związkach , prócz Harrego Stylesa.Pewnego dnia chłopaki mieli ostatni koncert w Niemczech.

-Chłopcy ostatni koncert i jedziecie do domu (Menedżer 1D)
-Tak wreszcie będe miał czas na znalezienie dziewczyny (Harry)
-Harry wreszcie wszyscy chodzimy na podwójne randki,a ty siedzisz w domu (Zayn)
-Ha ha Zayn  teraz będziemy wszyscy chodzili (Harry)

Gdy był koncert Harry zauważył w widowni brązowo oko.Był tak wpatrzony w tą dziewczynę że cały koncert śpiewał do niej niz do innych fanek.Siedziała w 1 rzedzie i na koszulce miała napisane:"I LOVE HARRY STYLES".Jak sie koncery skończył Harry pobiegł za nią,lecz nie dogonił jej.Cały wieczór myslał o niej.Zayn powiedział:

-Stary o co kaman??Siedzisz na tej sofie już 5 godzin!!
-Na koncercie zobaczyłem śliczną dziewczyne na scenie śpiewałem tylko do niej była tak piękna i te jej brązowe oczy były jak 2 diamenty!
-Uuuu nasz Harry się zakochał (Niall)
-Ucisz się muszę ją odnaleźć (Harry)
-To na co czekasz siedzisz na tej sofie patrzysz sie na nas (Liam)
-Macie rację powinienem jej szukać a nie patrzyć sie na wa jak baran (Harry)
-No raczej (Louis)


Harry całą noc ją szukał i dzień,lecz jej nie znalazł.Rozpaczał cały czas.Pewnego dnia poszli na zakupy w Wielkiej Brytani.Harry zauważył pewną dziewczynę o brązowych oczach!
 -Hej Zayn to ta dziewczyna była tak samo ubrana i te oczy (Harry)
-Łał masz niezły gust, ale ja mam Kamilę ona jest super..KOCHAM JĄ (Zayn)
-Aha to dobrze że ją kochasz idę do tej dziewczyny!
-Spoko ja pójde do sklepu.

Zayn poszedł do sklepu a Harry podszedł  do tej dziewczyny.Był trochę zdenerwowany,ale jak na nią spojrzał cały świat był dla niej.

-Hej mam na imię Harry Styles.Jak byłas na koncercie w Niemczech,gdy
cię ujrzałem moje oczy nie mogły przestać na cb patrzyć.
 -Cześć ma na imię Magda tak wiem kocham wasze piosenki ale cb najbardziej(Magda)
-O dziękuje ty jesteś piękniejsza umówimy się (Harry)
-Spoko ty masz mój nr telefonu(Magda)
-Cześć do jutra pójdziemy może do kina ?? (Harry)
-Spoko przyjdź po mnie o 17:00.(Magda)
-Pa kocham cie(Harry)
-Ja cb bardziej(Magda)

Gdy się rozeszli Harry był najszczęśliwszym chłopakiem na świecie.

-I co? (Zayn)
-Jutro idziemy do kina (Harry)
-To spoko idziemy do domu(Zayn)
-Spoko(Harry)





                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz