poniedziałek, 11 marca 2013

Odpoczynek cz.2

                                                                  Odpoczynek cz.2

Gdy się wszyscy pozamieniali dziewczynami to poszli spać.Rano wybuchła wielka afera.Angelika wzieła na wszelki wypadek "test ciążowy".Angelika przespała się z Niallem i była w ciąży.Tylko Angelika i Niall pili alkohol.Louis powiedział:

-Jak mogłaś zdradzić mnie z moim najlepszym przyjacielem.(Louis)
-To było niechcący Louis  ja cię kocham.(Angelika)
-Ta jasne wszystko jest niechcący.(Louis)
-Nial jak mogłeś to zrobic!.(Zuzia)
-Kochanie bardzo cię przepraszam.(Niall)

Przez resztę wycieczki była napieta atmosfera.Gdy przyjechali do domu Louis krzyknął:
-Nareszcie w domu.(Louis)
-Wiem fajnie było na tej wycieczce, prócz tej afery.(Magda)
-O a co do nas Angelika wybaczam ci.Bardzo cię kocham, nie mógłbym cię zostawić.Kocham Cię♥(Louis)
-O Louis KOCHAM CIĘ! Ale co ja zrobie z tym dzieckiem?.(Angelika)
-Niewiem,ale napewno nie zgodzę się na "aborcję"(Louis)
-To dobrze!.Niall urodzę to dziecko będziesz go mógł odwiedzać(Angelika)
-Okej. i Louis przepraszam za to co się stało.(Niall)
-Spoko wybaczam ci(Louis)


Wszyscy byli pogodzenie, ale co będzie z Niallem i Zuzią?


-Zuzia,a co będzie z nami?.(Niall)
-Niall kocham cię (Zuzia)
Też cię kocham(Niall

Dziewięć miesięcy później.Angelika urodziła prześliczną dzieczynkę.

-Kochanie jak jej damy na imię.(Louis)
-Myślałam i wybrałam Stella.(Angelika)
-Śliczne imię tak jak ty.(Louis)

Harry chciał powiedzieć coś Madzi.Wreszcie zdołał się na odwagę i się jej zapytał:

-Madzia muszę ci coś powiedzieć.(Harry)
-Tak Harry.(Magda)
-Chcę mieć dziecko.(Harry)
-Harry, ale co dopiero straciłam dziecko!.(Magda)
-No,ale samą przeszłością się nie żyje.(Harry)
-No dobrze.Kocham cię.(Magda)
-Ja ciebie też.(Harry)

Wszyscy się rozeszli do domu.I żyli długo i szczęśliwie do puki jedna z dziewczyn nei wpadnie pod autobus.


                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz