niedziela, 7 kwietnia 2013

Kiss me

             
                                                                      Rozdział 4


O 6:00 rano wszyscy spali mieli mega kaca.Pierwszy obudził się Harry poszedł do kuchni zrobić herbaty.G
dy juz zrobił do kuchni przyszła Madzia.Madzia powiedziała:

-Hej ale masz wory pod oczami-Magda
-Hahaha bardzo śmieszne!-Harry
-Boże ,ale mnie głowa boli są jakieś tabletki przeciwbólowe!-Magda
-Niewiem-Harry
-Zobaczee w apteczce-Magda

Madzie bardzo bolała głowa całe szczęście w apteczke były tabletki.Madzia gdy wypiła tabletke już trochę mniej ją bolała ja głowa gdy wszyscy wstali bolała głowa.Popołudniu wszyscy byli w dobrym humorze oglądali The Voice Of Poland.Kamila bardzo lubiła ten program.

-Uwielbiam ten program-Kamila
-Moim ulubionym programem jest X-Faktor-Zayn
-No wiem dzięki temu programowi jesteście One Direction i jestesmy w parach-Magda
-Ej idziemy do kina spoko-Zayn

Wszyscy po 30 minutach byli gotowi.Nagle ktoś zapukal do drzwi.Drzwi otworzył Liam.To była Natalia,wszyscy się na nią rzuciliale, Liam był zdziony i zamartwiał sie jak powie że zdradził ją.


-Natalka skąd ty się tu wziełaś?-Zuzia
-No bo reżyser miał wypadek i kazali nam wracac do domu -Natalia
-Kochanie jak ja za tb teskniłem-Liam
-Ja za tb też-Natalia
-Co jesteś taki dziwny-Natalia
-Chodź na górę musze ci coś powiedzieć-Liam

Natalia poszła na górę z Liamem była ciekawa co miał jej do powiedzenia.Liam powiedział:

-Kochanie niewiem co się stanie ja cię bardzo kocham-Liam
-No co chcesz mi powiedzieć-Zuzia
-Ja cię zdradziłem z taką jedna kelnerka-Liam
-Co zrobiłeś oo pewnie ja odrazu jade do Niemczech ty już mnie zdradzasz.Wyjdź już cię nie chce widzieć-Natalia
-Ale kochanie porozmawiajmy-Liam
-Nie jesteś zwykłym dupkiem!!!-Natalia

Liam wyszedł z pokoju i poszedł do baru,zaś Natalia siedziala na łóżku i płakała byla zdziwiona że Liam mógł zrobić jej coś takiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz