sobota, 13 kwietnia 2013

Kiss me

 
                                                                    Rozdział 5


Natalia cały wieczór spędzila w swoim pokoju leżąc i płacząc na łóżku.W pewnym momencię Magda,Zuzia,Kamila i Angelika weszły zapukały:

-Hej co się stało-Angelika
-Nic się nie stało tylko Liam..-Natalia
-Tak wiemy-Magda

Magda przytuliła Natalię.Próbowały ją pocieszyć lecz,nic z tego.Chłopaki poszli szukać Liama w pewnym momencie Niall zobaczył Liama w barze"Resto-band".Szybko tam wbiegli i powiedzieli:

-I po co ci była ta zdrada!-Harry
-Niewiem jak ja mogłem to zrobić-Liam
-Ej mam pomysł może pokażesz Natali naprawdę że ją kochasz-Zayn
-Ale ona mnie nawet nie chce widzieć-Liam
-Zadzwonie do Angeliki żeby zająły czymś Natalię zrobisz pyszną kolację i zaśpiewasz dla niej "More Than This"-Louis
-Spoko mam nadzieję że się uda-Liam

Louis miał świetny pomysł chyba miał wtedy wenę twórczą.Louis zadzwonił do Angeliki i powiedział:

-Hej kochanie zajmij cię czymś Natalię mamy super pomysł żeby się pogodzili-Louis
-Hej oki pa kocham cię-Angelika
-Dzięki pa kocham cie-Louis
-Ja ciebie też-Angelika

Po 2 godzinach Liam był gotowy usmażył kurczaka i kupił bardzo dobre wino.Dziewczyny powiedziały że mają ekstra niespodziankę dla niej.Gdy dziewczyny zeszły na dół z Natalią.Zamknęły jej oczy zapaską.:

-Dziewczyny póścię mnie jaka jest ta niespodzianka-Natalia
-No czekaj-Angelika

W pewnym momencie ściągnęły jej z oczu i zobaczyła Liama.On zaczął śpiewać "More Than This".Przez całą piosenkę uśmiechała się do niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz