czwartek, 4 kwietnia 2013

Kiss me

                                                                   Rozdział 2


Wszyscy byli mega szczęsliwi do ślubu zostały 2 tygodnie.Magda zajęła się orkiestrom.Zayn z Kamilą dekorację a, Harry z Angeliką obrączkami.Zajęło im to to tydzień.Po suknię Zuzia pojechała z Kamilą a, Niall po garnitur z Zaynem.Gdy kupili Kamila zapytała się Zuzi:

-Hej podoba ci się suknia ślubna?-Kamila
-Tak jest super!!!-Zuzia
-Będzie zajebiście obiecuję ci to-Kamila
-Nic mi nie musisz obiecywać-Zuzia

Gdy Zayn z Niallem kupili garnitur pojechali czarnym BMW.Harry po drodzę zapytał się Nialla:

-I co fajny garnitur?-Harry
-No bardzo mi się podoba-Niall
-Bardzo się cieszę że się żenicie-Harry
-Ja tak samo-Niall

Gdy Niall i Harry weszli do mieszkania dziewczyny ubrały Zuzię,Hazza powiedział:

-Łał co się wam dzisiaj dzieje!Pewnie głupaczki dostały Niall-Harry
-Hahaha śmiej się nadal-Magda
-Łoł kochanie wyglądasz prześlicznie-Niall
-Dzięki-Zuzia

Niall był zachwycony że jego przyszła żona jest taka prześliczna.Harry śmiał się z dziewczyn że urządzają wieczór panieski.Magda powiedziała Harremu:

-Harry przestań bo...-Magda
-Bo co kochanie wyrzucisz mnie stąd!Będzie mi wtedy bardzo smutno-Harry
-Haha a żebyś wiedział!Kocham cię-Magda
-Ja ciebie też-Harry

Harry i Magda poszli do sypialni do Violetty,ona spał wieć mieli dla siebie czas.Siedzieli na łóżku i rozmawiali w pewnym momecie Harry zaczął całowac Magdę.Nagle do pokoju wszedł Zayn z Kamilą:

-O sorki nie chcieliśmy wam przeszkadzać-Zayn i Kamila
-Nie nie przeszkadzacie-Magda
-Ej kto miał kupić obrączki ?-Kamila
-Kurde zapomniałem leć po Angelikę!-Harry

Madzia pobiegł a po Angelika,przyleciały migiem.Harry się zapytał:

-Ej zapomnieliśmy kupic obrączek-Harry
-Właśnie ej jest dopiero 15:00 jeżdzmy teraz!-Angelika
-Spoko to jeżdżmy-Harry

Madzia,Angelika i Harry po jechali po obrączki.Gdy przyjechali mieli piękne obrączki z białego złota.Jutro będzie ślub wszystko było przygotowane więc nei było goniatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz