środa, 3 kwietnia 2013

Kiss me

                                                              Rozdział 1

Pewnego dnia Niall myślał co będzie dalej.Wyobrażał sobie jak to będzie jak będzie z Zuzią małżeństwem ,wreszcie podjął decyzję.Niall chciał się oświadczyć Zuzi.Niall chciał porozmawiać z najlepszą przyjaciółką Zuzi,czyli Madzią.:

-Hej Madzia chciałbym ci coś powiedzieć-Niall
-Spoko -Madzia
-Bo tak myślałem i chce się oświadczyć Zuzi,tyle już jesteśmy -Niall
-Aaaaaa!! tak to wspaniale tak się cieszę-Madzia
-Cii....obudzisz wszystkich-Niall
-Spoko będe cicho  jak to zrobisz-Madzia
-Niewiem dlatego przyszłem do ciebie-Niall
-Zuzia bardzo lubi róże o wiem możesz jej kupic tyle rózy ile ją znasz i piękny pierścionek z diamentem-Madzia
-Ty dobry pomysł oki kupie jej róże -Niall
-Dobra idź już Zuzia bo się obudzi-Madzia
-Spoko a ty do Harrego tylko nikomu ani słowa!-Niall
-Dobra dobra-Madzia

Gdy Magda i Niall się rozeszli.Magda weszła po cichu do sypialni ,ale i tak obudziła Harrego.Harry zapytał:

-Kotku gdzie byłaś-Harry
-Yyy byłam napić się herbaty-Madzia
-Aha kocham cie-Harry
-Ja ciebie też-Madzia

Harry objął Madzię i zaczął załować.Magda źle się czuła okłamywając Harrego ,ale powiedziała że nikomu nie powie.Wieczorem Harry powiedział:

-Hej może chodźmy do kina-Harry
-Spoko-Wszyscy
-A no co idziemy?-Kamila
-Może na "Kiss me"-Zayn
-Wiem słyszałem że to fajny film-Niall

Po 30 minutach wszyscy byli gotowi,lecz Niall powiedział:

-Ej poczekajcie chce wam coś powiedzieć ,ale najbardziej Zuzi-Niall
-Tak co chcesz powiedzieć-Zuzia
-Kotku znamy się tyle to dla ciebie-Niall

Niall dał 100 róży Zuzi bo tyle dokładnie się znali.Zuzia powiedziała:

-Niall jakie one są piękne -Zuzia
-Ale jeszcze coś mam-Niall

Niall klęknął i powiedział Zuzi:

-Kochanie wyjdziesz za mnie-Niall
-TAK pewnie że tak !!!-Zuzia
-Kocham cię-Niall
-Ja ciebie ateż-Zuzia

Niall założył Zuzi diamentowy pierścionek i pocałował ją.Wszyscy byli bardzo szczęśliwy.A Magda powiedziała:

-Ciekawe kiedy ja dostanę pierścionek?-Magda
-Co kochanie tak ci się śpieszy-Harry
-Przecież żartuje kocham cię Harry-Magda
-Ja ciebie też

Wszyscy czekali kiedy będzie ślub druchną Zuzi była Kamila ,a Nialla Zayn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz